Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

2η Διαδρομή- Περιήγηση "Σπήλαιο--> Κερασιά-->Ντόνα -->Σπήλαιο"

Ιούνιος 2008 και 8η μέρα...

Φορτώνουμε τα ποδήλατα...τα δένουμε καλά...το mazda full.....Πιάνο
υμε Σπήλαιο, (ο Μητσάρας είχε ήδη φτάσει με το ποδήλατο από τα Γρεβενά και μας περίμενε!!)...τα σύννεφα κύκλωναν τη δυτική πλευρά της Πίνδου, εδώ Γρεβενάααα!!!! Ξεκινάμε, χωρίς ήλιο....καλό αυτό,στις 11 ακριβώς! Η διαδρομή θα έχει απαιτήσεις σήμερα...όλοι όμως έτοιμοι και πάνω απ' όλα, μάχιμοι... Ξεκινάμε από Σπήλαιο, και προχωρούμε στο χωματόδρομο (εύκολος δασικός δρόμος με ελαφριά ανηφορική κλίση) της δυτικής πλευράς του Όρλιακα...μέχρι να συναντήσουμε τη διασταύρωση για Κερασιά.... Εκεί, μια πρώτη στάση....ανασύνταξη....η κατηφόρα ανοιχτή μπροστά μας.... Ρυάκια, νεροφαγιές, άλματα και εμείς να "δίνουμε"...!!....το ποδήλατο σου δίνει χαρές, απίστευτες.... Μονοπάτια, γεμάτα φύση...εκεί νιώθεις αλλιώς!μαθαίνεις τι χάνει ο άνθρωπος στην πόλη!όταν από το άσχημο βλέπεις το όμορφο, αποκτάς κριτήριο και ευαισθησία! Για μερικά χιλιόμετρα, παραποτάμια συνέχιζε η διαδρομή....Οι δυνατότητες για νέες διαδρομές πολλές, όσες και τα μονοπάτια στη γύρω περιοχή! Κλείνουμε με ανηφόρα, εκεί μας έπιασε και ο ήλιος....η ομορφιά, σίγουρα δεν είναι εύκολη, έχει συν+κινήσεις, όπως έχουμε ήδη πει.... Συνεχίζουμε, ο καθένας με τους ρυθμούς του, συνεχίζουμε πάντως, αυτό μετράει.... Το φαράγγι της Πορτίτσας απέναντι....μας προ(σ)καλεί για νέες διαδρομές...εμείς όμως ανηφορίζουμε για την επιστροφή στο Σπήλαιο.
Δέκα ποδήλατα, δέκα ποδηλάτες!έτσι.... Φτάσαμε....διαδρομή με τα όλα της....απαιτητικές ανηφόρες, κατηφόρες και άλματα, ως προσφορά για τον κόπο. Το ποδήλατο βουνού(mtb) και τα Γρεβενά έχουν σχέση...εμείς την ανακαλύπτουμε.....προπαντώς ενθουσιασμένοι!!
Κατάληξη στην "Πέρδικα¨τρεις ώρες μετά. Χάσαμε 3000 θερμίδες, πήραμε 6000!!

----------------------------
Διαδρομή: 28km

Βαθμός δυσκολίας: 5

Σημεία υδροδοσίας:
1)3km από το Σπήλαιο,
2)ίδιο σημείο στο γυρισμό

-------------------------------

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή διαδρομή είναι:Κούρβουλο-Βαρόσι-Μάνα και μετά κατευθείαν για μπύρες στον Αργυράκο