Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

1η Διαδρομή - Περιήγηση "Γύρος του Όρλιακα"

Ιούνιος 2008 και 1η μέρα....

Στα Γρεβενά, ξυπνάμε!....στις 10 ξεκινάμε! Φορτώνουμε τα ποδήλατα, στο θρυλικό Mazda!...με κατεύθυνση για το θρυλικό Σπήλαιο! (εκτός από τον Μητσάρα..αυτός ξεκίνησε με το ποδήλατο από Γρεβενά ήδη....) Φτάνουμε Σπήλαιο, ξεφορτώνουμε....και ξεκινάμε από την πλατεία του χωριού, με κατεύθυνση πορείας από τα ανατολικά του βουνού, ...πρώτα να τελειώνει η άσφαλτος και μετά μάχιμοι στο χώμα. Νερό στις κατασκηνώσεις του Ζιάκα,(εκείνο το νερό είναι αλλιώς...), συνεχίζουμε στα 300μέτρα, αποχαιρετούμε την 'εύκολη' άσφαλτο και "δίνουμε" σε χώμα....
Α ν ά β α σ η.... Τοπίο απαράμιλλο, όπως μόνο στα Γρεβενά ξέρει να ζωγραφίζει η Φύση... Στο Όρλιακα συμβαίνει το ελληνικό, συναμφότερον! Βράχια και Δέντρα ένα! όλα να δένουν αρμονικά και να συνθέτουν, με την αισθητική να βρίσκει τον ορισμό της. Εμείς απλά να υποκλινόμαστε στο μεγαλείο!! Αφού ανεβήκαμε, μετά η κατάβαση...δασικός δρόμος με αξιόλογες στροφές για ένταση... Διασταύρωση για Αετοφωλιά....πλέον δυτική πλευρά του βουνού... Χωματόδρομος με μικρή κλίση. Υψομετρική διαφορά με το Σπήλαιο 400μ....τι σημαίνει αυτό; Κατηφόρα και....γκάζια στο κλείσιμο της διαδρομής!!! Φτάσαμε....να το ξανακάνουμε!!!...οι μεζέδες στο χωριό όμως με τη μυρωδιά τους γινόταν όλο και πιο δελεαστικοί!!!